5 wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

8196-203-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że treningi ciała są świetne dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje łóżkowe możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 wariantami ćwiczeń, które najskuteczniej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Trening podnoszenia ciężarów kamagra zel
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów aktywizuje wytwarzanie testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które sprawi, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni.

Aby ulepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych grup mięśniowych pracuje w czasie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej na naszej stronie cialis bez recepty