5 wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia ciała są świetne dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe igraszki!
Dźwiganie ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy pragną ulepszyć jakość swojego seksu. Ten wariant ćwiczeń aktywizuje produkcję testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu rośnie, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra tanio

Aby poprawić jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając odczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – wiele z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj potencja